Wersja językowa:
PL | EN

Kancelaria Prawna Skarbiec

Kariera w Kancelarii Prawnej Skarbiec

Kariera w Kancelarii Prawnej Skarbiec

Jednym z największych zawodowych marzeń każdego prawnika jest dobrze prosperująca praktyka, rosnąca liczba klientów i szeroki portfel ciekawych spraw. Idealnie, jeśli klienci chętnie i regularnie płacą odpowiednie stawki, a rozpoznawalność kancelarii na rynku pozwala na stały dopływ nowych zleceń.

To wszystko zapewnia swoim prawnikom Kancelaria Prawna Skarbiec.

Spełniamy zawodowe
marzenia prawników

Nasi prawnicy podpisują rocznie ponad 120 nowych umów na obsługę prawną z zakresu m.in. prawa gospodarczego, prawa spółek handlowych, prawa karnego, prawa cywilnego, prawa podatkowego czy prawa międzynarodowego.

O stały dopływ nowych klientów dba profesjonalny dział marketingu, generując ponad 1500 zgłoszeń rocznie.

Każdy prawnik otrzymuje stałe wynagrodzenie, wyliczane według stawek, na jakie może sobie pozwolić wyłącznie renomowana kancelaria prawna, oraz premie adekwatne do osiąganych rezultatów.

Więcej »

Proces rekrutacji

Jako kancelaria prawna specjalizująca się w doradztwie strategicznym dla przedsiębiorstw, zarządzaniu kryzysowym i ochronie majątku osób zamożnych przywiązujemy ogromną wagę do procesu rekrutacji. Nasz zespół tworzą nie tylko najlepsi i najlepiej wykwalifikowani prawnicy, ale także profesjonalne działy: marketingu, administracji i HR oraz zespół asystentów prawnych.

Stawiamy na rozwój, samodzielność i nietuzinkowe spojrzenie na każdą sprawę. Doceniamy zaangażowanie i nagradzamy skuteczność.

Proces rekrutacji w Kancelarii Prawnej Skarbiec składa się z trzech etapów:

  1. Analiza nadesłanych dokumentów kandydata
  2. Rozmowa z HR Managerem w siedzibie Kancelarii
  3. Spotkanie z Managerem praktyki (bezpośrednim przełożonym) zakończone decyzją oraz informacją zwrotną

Więcej »

Zespół

Tam, gdzie w grę wchodzi bezpieczeństwo prawne i ekonomiczne naszych klientów, nie ma miejsca na przypadki i automatyzm. Za każdym działaniem i wszystkimi rekomendacjami stoją ludzie – ich wiedza, doświadczenie, motywacja i zaangażowanie. Z empatią podchodzimy do problemów naszych klientów i tak samo dobieramy zespół. Stanowimy monolit, czerpiąc jednocześnie najwięcej z cementujących go różnic. Każdy z naszych prawników wnosi do zespołu indywidualny pogląd na sprawę i wszyscy mają takie same możliwości.

W strukturze Kancelarii mieszczą się 3 praktyki:

  • Praktyka Międzynarodowego Planowania Podatkowego, która specjalizuje się w rejestracji i obsłudze spółek zagranicznych oraz zarządzaniu wehikułami korporacyjnymi. Praktyka liczy obecnie 8 osób. Kierownikiem praktyki jest r.pr. Aneta Czarnecka-Teuchmann.
  • Praktyka Prawa Cywilnego i Gospodarczego, w której obsługiwane są sprawy z zakresu m.in. prawa gospodarczego, prawa spółek handlowych, prawa karnego, prawa cywilnego. W praktyce pracuje 7 prawników (radców prawnych, adwokatów i aplikantów). Wszystkimi sprawami Praktyki osobiście kieruje właściciel Kancelarii r.pr. Robert Nogacki, sprawując nadzór merytoryczny i procesowy, a także udzielając koniecznych substytucji w postępowaniach administracyjnych i sądowych.
  • Praktyka Prawa Podatkowego, której główną specjalizacją jest reprezentacja przedsiębiorców w sprawach z zakresu KKS, KK oraz prawa celnego i dewizowego. Ponadto, prawnicy Praktyki świadczą wsparcie operacyjne dla klientów Kancelarii na gruncie przepisów ustaw o PIT i CIT oraz ustawy Ordynacja podatkowa. Liczący 6 osób zespół Praktyki stanowią specjaliści (adwokaci i doradcy podatkowi) z doświadczeniem w pracy w organach podatkowych, skarbowych i celnych oraz międzynarodowych korporacjach prawniczych. Kierownikiem Praktyki jest adw. Paweł Chmielowiec.

Więcej »

Warunki pracy

Nasza Kancelaria ma opinię pracodawcy rzetelnego i wiarygodnego. Na rynku usług prawnych istniejmy już 12 lat, stale poszerzając zakres oferty oraz rozbudowując zespół.

Wiemy, jak ważna jest atmosfera w miejscu pracy. Stawiamy na rozwój, pracujemy w międzynarodowym środowisku i tworzymy optymalne warunki do poszerzania wiedzy i rozwoju kompetencji osobistych. Cyklicznie organizujemy szkolenia oraz nieformalne spotkania integracyjne.

Siedziba Kancelarii mieści się we własnym budynku biurowym, znajdującym się w bezpośrednim sąsiedztwie Al. Krakowskiej, pętli tramwajowej i parkingu.

Ponadto naszym pracownikom oferujemy szeroki pakiet dodatkowych benefitów:

  • pakiet medyczny LUXMED
  • karty Multisport
  • szkolenia zawodowe i kompetencyjne

Więcej »

Oferty pracy

Osoby zainteresowane pracą w Kancelarii Prawnej Skarbiec zapraszamy do aplikowania na oferty pracy:

Skontaktuj się z nami

Kancelaria Prawna Skarbiec
ul. Maciejki 13, 02-181 Warszawa
Adres e-mail:
Telefon:

Informujemy, że kontaktując się z nami, wyrażacie Państwo zgodę na przetwarzanie danych: imienia i nazwiska, firmy, adresu e-mail, adresu zamieszkania, adresu siedziby, numeru telefonu, w celach marketingowych, ofertowych i promocyjnych dotyczących usług oferowanych przez Kancelarię i podmioty powiązane.